Bangolf

Idag åkte hela familjen för att spela bangolf. Det var första gången vi gjorde det med tjejerna och det blev succe. Stora A var riktigt duktig och Lilla A drämde iväg bollen så in i vassen. Sedan hjälpte maken och jag tjejerna så att de fick i sina bollar i hålet. De fick använda sig av "fösnings-tekniken" på "green" dvs de fick putta bollen framför klubban tills den rullade ner i hålet. Det blev mycket roligare på det viset fast det var väl fusk egentligen, men det behöver vi inte tala högt om....
Efter ett parti bangolf tyckte vi att vi förtjänade en glass. Det blev en hellyckad kväll.

Maken kom hem i förmiddags efter en hellyckad svensexa med grillning och bad i både badtunna och sjön till långt in på natten. Den blivande brudgummen sken i kapp med solen under hela svensexan och när de talade om att badtunnan skulle bli hans blev han överlycklig. Som maken uttryckte det: Det var en förtrollad afton.....

Kommentarer
Postat av: Thea

Skoj, kanske skulle testa det nån dag. Har inte blivit av på flera år, trots att det är roligt.

Postat av: Mia

Håller mig bara till minigolf,älskar att spela minigolf!! Mest för att jag brukar vinna mot sambon hehe.
Kram

2007-08-06 @ 20:07:46
URL: http://studentmamma.blogg.se
Postat av: Patricia

MIA: Jag menar nog minigolf. Men vad är skillnaden egentligen?

2007-08-06 @ 21:12:08
URL: http://patricia74.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback