Long time....

Hej allihop, det var ett tag sedan jag skrev. Tjejerna och jag har varit på tältsemester i Varberg tillsammans med två väninnor och deras barn. Det blev en lyckad vistelse och barnen älskade campinglivet. Det är något visst med att gå iväg en bit för att kissa.....

image109




De efterföljande dagarna har jag varit jättelat och inte orkat ta mig för så särskilt mycket. Klippte dock gräset idag, det får bli veckans "att-göra". Tjejerna är hos kompisar idag så det har varit lugnt och skönt.

Nu ska vi åka till svärfar och grilla, vi ses.


Kommentarer
Postat av: Emma

*fniss* ¨Håller med om det där med att få gå en bit för att kissa :-) (Vi gick i o f sig inte så långt när vi bodde på Gotland. Bara runt knuten. Men ändå.)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback