Fredagkväll

Nu har vi kommit hem från badet i Kungsbacka. Det var livat värre. Jag kan inte begripa varför alla barn simmar bättre under vattnet än över. Ändå har de inte lärt sig att det är bäst att stänga munnen när det är dags att simma. De plöjer genom vattnet som en val som silar plankton. Man kan ju undra vad barnen silar mellan tänderna i en småbarnsbassäng...............
http://www.barnensbibliotek.se/bilder/billy_blackfisk.gif
Idag blev det thaimat! Tjejerna tycker bläckfisk är godast. Jag låter de gärna få min bläckfisk, kan inte riktigt med tentaklerna.
Nu sänker sig lugnet över huset. Tjejerna har lagt sig. Skall nog också lägga mig snart. Väckarklockan ringer 05.15 i morgon, eftersom jag jobbar.
Ha en bra fredagskväll.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Thaimat gillar jag också!! Bläckfisk har jag inte smakat på heller och jag vet inte om jag vågar testa det heller. Hoppas du orkar ta dig upp imorgon bitti!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback