IKEA-besök idag.

I går kväll ramlade inspirationen över mig och jag skrev färdigt min bakgrund och resultatet på mitt arbete. I samma fart läste jag ett antal engelska vetenskapliga artiklar och gav mig till och med på min Etik-avhandling som jag skall ha seminarium på i morgon. Idag hade jag tänkt skriva färdigt resultatet och maila in detta till min lärare för lite handledning.

I eftermiddag blir det ett besök på
IKEA. Jag har lovat barnen änglapasta och en stunds lek i bollhavet. Själv köper jag väl lite ljus och servetter som vanligt, men det är ju sådant som går åt. Jag tänkte även kasta ut mina julstjärnor som har frodats i köksfönstret och se vad IKEA kan erbjuda i växtväg idag. Ramar till barnkalaset och eventuellt lite hobbyfärg blir det nog med.
Det är kul att gå på IKEA tycker jag, även om man inte köper något. Det är kul att få lite inspiration.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback