Poweryoga



Känner mig lite mör i kroppen ikväll. Har kört ett pass med poweryoga. Det är riktigt skönt, tränar styrka, balans och smidighet. Man känner muskler i kroppen som man inte trodde man hade. Det var bara andra gången jag var där, så en del rörelser och kroppshållningar är nya och ovana, innan man får till det. Men det är bara att träna och köra hårt. Jag får träna på stående hunden, plogen, fisken och allt vad det nu heter. Medan man står där med rumpan i vädret smygtittar man på de andra. Ser de lika fåniga ut som jag känner mig......?

Imorgon vankas det hemstudier för hela slanten. Jag har en del jag bara måste ta mig igenom, hur tråkigt det än månde vara. jag måste vara diciplinerad i morgon, därför skall tjejerna vara på dagis och fritids en liten stund.

Nu skall jag gå och knyta mig med en nyförskaffad bok av Nora Roberts. Läxorna får vänta tills imorgon..

Kommentarer
Postat av: Emma

Yoga är den bästa träning jag vet. Jag älskar det. Just nu går jag ingen kurs. Fick välja mellan det och dans den här terminen. Men jag kör litet hemma, när andan faller på. Det funkar det med.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback