Studieeftermiddag.

Idag har vi haft det sista seminariet om de gemensamma patientfallen. Det blev att vi fick sluta vid lunch. När jag är i skolan och träffar mina studiekamrater blir jag alltid så inspirerad till att skriva på min uppsats och eftersom vi kunde sluta lite tidigare har jag eftermiddagen på mig. Så nu gäller det bara att kavla upp ärmarna och sätta igång.

Igår körde jag ett pass power-yoga. Anneli dök inte upp, men det går bra att träna själv. Man är ju ändå så fokuserad på sig själv. Det var en ny instruktör och körde väldigt mycket styrka och balans. Jag höll på att rasa ihop vid flera av övningarna. Sen står man där med svajig rumpa och darrande armar och ena benet rakt ut (eller var det det andra.....) och stirrar stint på en prick i golvet. Mitt mantra är det gör inte ont, det gör inte ont, andas, andas, andas......Men det är så himla skönt efteråt.

Nej nu skall jag börja författa. Ha det.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Har du käkat någon semla idag?
Det har inte blivit någon semla
för mig idag och det kommer
inte bli någon heller. Jag tycker
dock att det är gott med semlor.

Postat av: Patricia

Jag kunde inte låta bli att köpa en semla idag. Jag är också svag för dessa godbitar.

2007-02-21 @ 09:57:19
URL: http://patricia74.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback