Tillbakablick

Igår jobbade jag hela dagen. Det var hur mycket som helst att göra, jag hann inte ens ta rast. Sedan fick jag jobba över i en halvtimma för att sedan spendera en timma på Coop tillsammans med andra lördagsflanörer. 3 matkassar senare var jag äntligen hemma. Då kläcker min man ur sig att våra gäster som han hade bjudit skulle komma när som helst.

Kvällen blev hur som helst jättetrevlig. Vi satt och småtittade på melodifestivalen. Måns var bäst, men Sebastian övertygade inte.

Det blev god hemmagjord pizza. Barnen tyckte det var toppen att få välja vad som skulle vara på.

Gästerna gick vid tio-tiden och tjejerna och jag slocknade en halvtimma senare. Jag var helt slut i kroppen. När klockan ringde 05.15 i morse hade jag fysiskt ont i kroppen. Det är tur att man har så bra jobbarkompisar, för idag är det bara av ren vilja jag är vaken.

Idag har jag väldigt dåligt samvete. Min bror fyllde år igår, och jag glömde ringa för att gratulera. jag glömde inte egentligen, för jag tänkte på det hela dagen, jag bara väntade på rätt tillfälle att ringa. Sedan försvann det bara ur mitt medvetande. Jag skall ringa nu....

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Var det Dennis som fyllde?

Postat av: Patricia

Japp Dennis blev 31 i lördags. Vi börjar bli gamla hela bunten.

2007-02-19 @ 10:44:36
URL: http://patricia74.blogg.se
Postat av: Tommy

Ganska hemskt. Jag glömde med. Eller inte så myckt glömde utan snare även jag väntade på rätt tillfälle. (Ska kanske tillägga att även han sällan kommer ihåg någon.) Hade kanske lite för hektiskt på jobbet för mitt eget bästa. Men som man säger är det tanke som räknas. Men det är inte sant. För det är handlingen. jag kan inte säga, jag tänkte ringa för vad hjälper det?

2007-02-19 @ 12:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback