Tisdagen

Nu ser bloggen ut som den ska. Det var ju skönt att det inte var jag som var boven i dramat.

Vad har hänt i dag då? Idag har jag varit på skolan där vi har haft seminarium på olika patientfall. Vi har jobbat i grupper och redvisar våra patientfall för de övriga kursdeltagarna. Min grupp redovisade våra patientfall för 2 veckor sedan, och det känns skönt nu att ha det bakom oss och bara sitta tillbakalutade och lyssna. Min äldsta dotter Alva fick vara med i skolan idag. Hon hade lite magknip men det var inte värre än att hon kunde vara med. De andra i klassen var väldigt imponerade över hur stilla hon satt och hur lugn hon var. De skulle bara veta hur många mutor jag hade med mig...... Nej hon är väldigt lugn och tycker om att sitta och rita och pyssla. Hon fick en ny prinsesstidning så hon hade att göra en stund. Men jag tycker att det var otroligt duktigt ändå.

Nu sitter tjejerna framför datorn och spelar. Den stora har en viss förmåga till att fullkomligt dominera och bestämma över spelet, så vi har kommit på den fantastiska idéen att ta fram äggklockan. 10 minuter var. vi får se hur länge det håller........

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Patricia, jag tror att det bästa sättet är som du skrev att sluta äta godis och kaffebröd. Sedan tror jag man kan unna sig något gott under helgen. Med hjälp av VV gick jag ner 15 kg. Träning är också bra!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback