MAGSJUKA PÅ JOBBET

Jag jobbade idag och fick vara "smutsig sjuksköterska". Med det menas att man skall ha hand om vissa av de magsjuka patienterna URK! Det gick i och för sig ganska bra, det var inga hysteriska kräkanfall. Jag har mått illa och det har bubblat i min mage hela dagen, Jag vet inte om det är psykiskt eller om det beror på de 15 vitpepparkorn jag klämde i mig på fastande mage och sköljde ner med en kopp kaffe.........Vad är vad?

Det där med vitpepparkornen är en huskur som florerar på avdelning 12-15 vitpepparkorn tre gånger dagligen och du slipper magsjuka. Observera!!! SVÄLJ DE HELA, en joggarkompis tuggade dem och det gör han inte om....Fast jag vet inte om det funkar. Sist jag var magsjuk hade jag svalt vitpepparkorn men de åkte upp igen. Det var ett fasligt pluppande i toalettholken ;-)

Nej nu skall jag gå och pussa på mina flickor och läsa en godnattsaga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback