Sammanfattning av helgen

Vad skönt att blogg.se funkar som den ska nu. Jag skrev ett inlägg i lördags och publicerade det, men bloggen tog den inte. Så jag publicerade den igen idag och då kom inlägget fram med lördagens datum. jag blir inte klok på detta, men nu så...

Igår hade vi kalas för den lilla tjejen. 9 kompisar kom, de flesta tjejer. Vi åt pannkakor, pysslade ramar, åt glass och lekte. Rampyssleriet blev jättelyckat! Det är ju klart, när det bara är tjejer går det ju bra att pyssla. De älskar det!

På eftermiddagen bjöd svärmor på middag. Det blev gorgonzolafyllda oxrullader med rotfruktsgratäng, jättesmarrigt! Sen hade jag racerbajs hela kvällen, om det var rotfruktsgratängen eller något annat skall jag låta vara osagt. Jag kände mig nästan magsjuk och somnade klockan nio i går kväll.

Idag är det nya tag. Först väntar ett besök hos revisorn igen. Jag förväntar mig att det skall gå ganska smärtfritt idag, men man vet ju aldrig........Sedan måste jag skriva klart min diskussion till arbetet eftersom det skall lämnas in imorgon. Jag ska även fila på det sista i min powerpointpresentation. Jag skall ju redovisa den i morgon. 

I eftermiddag skall jag på möte på jobbet angående min nya befattning. Chefen och jag skall prata lite om framtiden, vad hon har för tankar nu när jag pluggar vidare, vad jag vill uppnå med min utbildning osv.

Kommentarer
Postat av: Emma

Låter som intensiva men roliga dagar. Och vad kul med nya utmaningar på jobbet!

2007-03-05 @ 21:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback