Utmanad

Jag har blivit utmanad av emmalexa

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information. Here we go:

1. Jag är överrörlig i min vänstra armbåge, så när jag sträcker den allt jag kan ser det ut som om jag "knäcker" den åt fel håll.

2. Jag älskar böckerna om Harry Potter och har alla hemma i min bokhylla!

3. Jag tycker att det är jätteroligt att ta ut flisor och stickor på folk.

4. Jag skriver listor på allt jag skall göra, allt jag skall köpa osv för det ger en sådan härlig känsla när man kan stryka saker vart efter.

5. Jag älskar att lösa korsord, sudoku och liknande

6. Jag älskar att släktforska

Detta märkliga spel går nu vidare till

Tommy

Fler bloggare känner jag tyvärr inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback