Tiden går

Tiden går och man har som vanligt 1000 saker man ska försöka få gjort inom dygnets 24 timmar. Efter jobbet igår cyklade jag och Stora A till fotbollsträningen. Det var en härlig tur, bara nerför. Sedan stod vi där på fotbollsplanen, vi tappra föräldrar och frös rumpan av oss. De flesta av oss, mig inräknad, hade åkt hemifrån i lätta vårkläder, men på fotbollsplanen var det minusgrader och blåste tornado....MINST!
Där skulle våra tuffa tjejer spela fotboll, men duktiga var de iallafall. Sen orkade inte Stora A cykla hem (inte jag heller, men det vet inte J) så vi ringde J så han kom och hämtade oss. Det tog flera timmar innan jag tinade upp.
Igår kväll skulle jag plugga och stå i, men när jag nattade tjejerna vid 8-tiden somnade jag och steg inte upp mer under kvällen. Kroppen var som fastvuxen i sängen. Jag var så trött.
image34

Kommentarer
Postat av: Hemmamamman

Jo, men ibland är det så skönt för kroppen att faktiskt komma i säng riktigt riktigt tidigt!
Jag gör det extremt sällan. Men i förra veckan somnade jag runt 22-snåret och vilken skillnad morgonen efter. Ahh, så mycket piggare! :O)

Postat av: Patricia

När tjejerna väl har somnat börjar min tid. Det är då jag ska göra allt som jag själv vill göra, ensam!

2007-05-07 @ 21:31:57
URL: http://patricia74.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback