Simhallsfredag

Japp då var det dags för vårt fredagsbad i simhallen. Förra veckan hade simhallen anordnat lekkväll med tävligar och aktiviteter för alla åldrar. Mycket engagerat och uppskattat, det är kul när de gör det lilla extra!

image147

Sedan blir det thaimat framför Idol, det är ett måste. Ikväll kommer ju Isprinsessan av Camilla Läckberg, den är jag väldigt nyfiken på! Det är faktiskt den enda boken av henne som jag inte har läst, så det ska bli spännande.

Ska du titta på Isprinsessan?


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag ska självklart tiita på Isprinsessan! Jag har läst alla böckerna så det ska bli kul att se om det stämmer med det man själv fått bilder på. Ha en mysig fredagskväll. Kramisar från Anna

Postat av: Nergårds-Emma

Jag har också läst alla böckerna, förutom Tyskungen som jag lyssnar på just nu. Vi kollade på Isprinsessan mest för att mannens halva släkt är därifrån. Kul när man känner igen husen. Tyckte inte att programmet var så bra annars, men jag ska nog se fortsättningen i alla fall!

2007-11-06 @ 15:23:55
URL: http://nergardsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback