Längesedan sist.

Ja, då har en ny vecka börjat igen. Vart tar dagarna vägen, jag bara undrar?

Stora A var på Bowlingkalas i helgen och det gillades skarpt.  Alla barnen såg jättelyckliga ut, det spelades hög musik och diskokulan snurrade för fullt. Stora A var överlycklig, hon gjorde 2 spärrar och en strike, inte illa! Stilen får man väl tala lite tyst om.......hon bar iväg bowlingklotet med båda händerna och hivade iväg det allt vad hon orkade så det sjöng i parketten...........Det var tur att den höll!

I veckan väntar både jobb, praktik och skolarbete. Jag måste verkligen ta mig i kragen och få ihop den där uppgiften. Den ska vara inlämnad nästa fredag och som jag skrev här ovan; dagarna bara försvinner.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag håller med dig, vart tar dagarna vägen? Lycka till med uppgiften du ska göra, du klarar det säkert galant =).
Ha det så bra, kramisar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback