Solig tisdag

Vilken fantastisk fantasi jag har haft på mina senaste rubriker.......


Idag skiner solen i allafall och det är väl tur. Igår ösregnade det hela dagen så jag trodde att jag skulle bli tokig!! Stora A var hos en kompis nästan hela dagen och Lilla A hade sin kompis här.

Idag åker tjejerna och jag till mina föräldrar för att hälsa på. I ett svagt ögonblick lovade jag att vi skulle luncha på Mc Donalds eftersom det är höstlov så det måste jag ju hålla (jag kan ju inte påstå att jag var svårövertalad till denna lunch....;-) ).

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag brukar oxå ha dessa "svaga ögonblicken" och det är ju såå lindrigt ibland att slippa göra lunch hemma. Och det finns ju faktiskt annat än vanlig hamburgare där...Ha det så bra, kramisar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback