Läkarbesök

I morgon ska jag till läkaren med tjejerna. De ska till en tillväxtexpert eftersom de alltid har varit små och nätta och "planar ut i sina kurvor".
Vi får väl se vad han säger. Varken min man eller jag är några jättar. Jag mäter 158 cm över havet och maken är 178 cm lång så jag tror inte vi kan räkna med att våra tjejer blir 1,70 och över det......

Hela deras uppväxt har jag tråcklat med deras mat. De är inte stora i maten och äter bara små portioner efter en hel del övertalning. Alla trix har jag provat, you name it! Men visst växer de, fast i sin egna takt. De är hur pigga och fartfyllda som helst glada och busiga som barn ska vara och inte på någotvis "efter" på nåt'  sätt.

Ja, vi får se vad de säger på barnmottagningen.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Så länge barnen mår bra och inte är undernärda, så tror jag inte att du behöver vara orolig vad det gäller maten.
Jag ska överraska min man med god mat ikväll. Hoppas det kommer att smaka!

Postat av: Emma

Jobbigt med sånt där. Ofta blir man orolig alldeles i onödan, tror jag. (Kan berätta att min karl är inte heller någon jätte - han fick också kolla sig när han var liten, men det var inget fel alls - mer än att han var rätt busig :-)
)Hoppas det gick bra!

2007-09-22 @ 10:39:32
URL: http://korkek74.blogg.se
Postat av: Anna

Hoppas det gick bra på barnmottagningen. Trevlig helg!
Kramis Anna

2007-09-22 @ 22:20:03
URL: http://annawallon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback