Som ett flygplan....

.....låter min dator emellanåt. Med jämna mellanrum drar fläkten igång så jag nästan tror att "Nu lyfter vi". Jag hörde detta för första gången igår och blev skitskraj: tänk om den kraschar........hemska tanke.

Därför har jag idag införskaffat en portabel hårddisk på 250 GB där jag nu har gjort en back-up på min stationära hårddisk. Det känns tryggt.

Sedan fick jag för mig att damma datorn.........Hu-jäsiken! Vad mycket damm! Jag blev ju dammallergiker till på köpet. Dammråttorna rullade lyckligt omkring inuti min dator, men jag fick faktiskt schasat ut dem, så nu ser det bättre ut.

Dock låter datorn fortfarande som ett flygplan emellanåt. Jag får klappa lite på den och övertala den att stanna nere på marken.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback