Tatuerad torso

I fredag blev det middag och bio. Vi så Irene Huss - Tatuerad torso som gick på Bergakungen. Den var faktiskt bra, lite väl blodig i min smak men annars bra. Det hade lite underfundiga små skämt och var på det hela taget klart sevärd.

Innan filmen åt vi mat. Det har en restaurang på Bergakungen med jättegod mat till ganska humana priser. Jag ska helt klart återvända dit!

En kul detalj.
Jag fråga servitrisen var toaletten fanns.
- Första dörren precis runt hörnet, svarade hon. Jag gick dit, öppnade dörren och klev in........bland pissoarerna! Nej det här blev ju fel tänkte jag och gick ut igen och tittade på dörrskylten. Men där stod det bara "Toalett" och inte om det var för damer eller herrar. Alltså hade de gemensam toalett för båda, snacka om jämställt......

Maken var tvungen att visa mig pissoaren. När han ställde sig framför den startade en liten filmsekvens på den svarta väggen framför honom. En gång var det en jättesnygg tjej som sminkade sig och nästa gång kom det fram en städerska som "putsade spegeln" och tittade ner lite på...ja ni vet....och flinade. Klart underhållande!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Svar till Patricia: Jag minns att du var med i Go´morron Sverige och tävlade. Men jag funderade länge på vem du var, eftersom jag inte kände igen dig. Du sade att du var från S och borde ha gått i samma skola.

Postat av: Patricia

Ja, S var kanske lite mer känt än B. Jag bodde ju på gränsen till S men gick i skolan i B.

2007-09-02 @ 14:43:33
URL: http://patricia74.blogg.se
Postat av: Emma

Var på Bergakungen idag med efterföljande drama (du kan läsa om min vecka från helvetet på min blogg). Men det var inte det jag skulle säga egentligen. Utan tala om hur jag gjorde med bakgrunden. Jag letade efter litet olika fina tapetbilder på Google. Kopierade en jag gillade. sedan kan man gå in på www.photobucket.com. Där kan du skapa dig ett konto och hämta din sparade bild från PC:n. När du har gjort det har du en Url:adress att klistra in på "Background" i stilmallen. Jättekäckt!

2007-09-02 @ 21:59:01
URL: http://korkek74.blogg.se
Postat av: Patricia

TACK

2007-09-02 @ 22:05:16
URL: http://patricia74.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback