Mässan

Mässan blev precis så trevlig som jag hade tänkt mig. Stora A var med och vi hade varsin kompis med oss dvs Stora A's kompis och hennes mamma. Dottern hade egen plånbok med sig och jösses vad hon shoppade loss (det är min flicka det......) Hon shoppade stickers, vackra papper och distanskuddar. Hennes ögon lyste av lycka när hon och kompisen formligen frossade i olika stämplar och papper.

Jag shoppade också loss. Kunde bara inte låta bli att köpa en mängd underbara stämplar.
Dessa kommer från Stämpelboden i Alingsås:
c. HjärtanhjärtanBlomsterhjärtaSvamp litenSvamp storBaby Kast Älva

Två Penny Blackstämplar från Kortmakaren blev det också, nämligen dessa:

In a nutshellSunshine hedge


Efter ett par timmar åkte fyra mycket nöjda pysseltjejer hem igen, och det var som Stora A sade i bilen på vägen hem: Visst har vi haft det jätteroligt idag, mamma. Jag kunde ju bara hålla med.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback