Läggdags

Förmiddagen ägnade jag mig åt tentan och jag måste säga att det faktiskt flöt på bra. Det känns bra när det väl gör det.

Eftermiddagen spenderades tillsammans med mina föräldrar. Min mamma ville ha med mig som smakråd när hon skule köpa nya glasögon. Det fanns så många snygga bågar men till slut hittade vi en som var både snygg och tuff.

Nu har jag suttit en stund till med tentan och nu ger jag mig för idag. Imorgon ska vi träffas hemma hos en kurskamrat och göra klart det sista på tentan. Vårt motto för den här kursen har varit "En för alla, alla för en". Huvudsaken är att bli godkända på denna kursen, vi ser den bara som en transportsträcka till nästa kurs som är "Förbättringskunskap". Den ska bli riktgt intressant att fördjupa sig i och alla som har gått den är helt lyriska efteråt.

Nej, nu är det läggdags. Ska bara ta en kopp te med maken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback