Lite seg

Idag känner jag mig lite seg. Inatt var det nämligen Stora A's tur att vara magsjuk. Vi har väl varit vakna till och från sedan 05.00 inatt.

Jag är helt imponerad av Stora A. Hon kräks på toaletten och sedan är hon så pigg och glad och verkar helt opåverkad. När jag själv är magsjuk är jag mer eller mindre död i 3 dygn och orkar absolut inte ta mig för någonting.

Nu har tjejerna bestämt att vi ska spela "Spökjägarna" , ett nytt spel Stora A fick i julklapp. Det är väldigt roligt även för de vuxna.

http://www.datatek.info/minipuh/bilder/spoketlaban.jpg

Kommentarer
Postat av: Emma

Kul med spel som även vuxna kan gilla.

Postat av: Nergårds-Emma

Oj oj oj, magsjukor OCH löss. Hoppas att alla blir bra snart. Magsjukor är ju så fruktansvärt jobbigt. Kram!

2008-01-05 @ 21:41:31
URL: http://nergardsemma.blogg.se
Postat av: Anonym

hej vännen låter inte trevligt med magsjuka och löss en del lyckas med allt kram camilla

2008-01-05 @ 23:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback