Trevlig söndag

Igår var mina föräldrar, bror, svärfar och hans nya kvinna hemma och åt middag. Det var jättetrevligt. Jag bjöd på kycklingfiléer med svamptäcke (chaminjoner och kantareller) och ädelostsås. Det blev jättegott, och det bästa är att det finns rester kvar tills idag.....

Eftersom jag fyllde år i veckan så fick jag ett presentkort på Lindex och blommor av mina föräldrar. Jag gillar presentkort skarpt. Då handlar jag bara till mig själv, utan att så mycket som smygkika inne på barnavdelningen!

Av min bror fick jag en dag på stan tillsammans med honom som ska avslutas med en cocktail eller två efter att vi har relaxat på en spaavdelning. Min bror är ju heltossig, ordna med såna fina presenter till mig.
Av svärfars nya kvinna fick jag en vacker orkidée och ett fruktfat/brödkorg.

Har jag berättat vad jag fick av min övriga familj? Av Lilla A fick jag en PEZ-gubbe (förövrigt den hon fick av sin Farmor....) och av Stora A fick jag en djurbok som hon hade ritat och skrivit i. Av maken fick jag en ny digitalkamera. Vi har nämligen pratat länge om att skaffa en ny. Toppenpresenter allesamman!

http://www.monbebe.ch/images/present.gif

Kommentarer
Postat av: Cim

Lät som en härlig dag...
Visst är det bra om det blir rester kvar speciellt när man gjort nåt extra gott...???

Kramis på dig
Cimsan

Postat av: Hannah

Måste bara säga att den där maten lät underbart god! Jag har längtat efter sån mat ända sen i september när jag senast år hemme hos mamma. :) Tyvärr så bor min mamma en bit ifrån mig så vi ses inte allt för ofta men nästa vecka så är tanken att jag ska åka hem igen och då ska det njutas! Haha! :p

2008-02-01 @ 15:39:30
URL: http://narmince.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback