Utmanad

Cimsan utmanade mig med följande lista:

Hur svarar du i hemtelefonen? Ja det är Patricia
Hur svarar du i mobiltelefonen? Ja det är Patricia
Ringer det mycket till dig? Jodå

Ringer du mycket? Nja. Sådär
Vem ringde du senast? Min make
Hur mycket pengar har du? Aldrig tillräckligt 
Senast kramat och när? Idag, mina döttrar
Antal timmar sömn inatt? 8 timmar kanske
Sov du ensam? Nej, jag sov med en make, två döttrar och två katter
Vem sov du hos senast? Det var länge sedan jag sov över hos någon

Vem sov hos dig senast? Det var länge sedan någon sov över här

Vem vet mest om dig? Min man

Vem vet du mest om? Min  man
Vad ser du fram emot? Sommaren!!!!!

Vad vill du ha just nu? Pengar sitter aldrig fel

Vem hånar du? Ingen!!

Vem längtar du mest efter? Mina döttrar som är ute och min man som jobbar
Vem vill du helst slippa? Ingen

Vem stör du dig på? Ingen.

Vem vill du sova bredvid inatt? Min man och mina döttrar
Vilken buss åker du oftast? Buss??? jag bor ute på bonn-vischan, där går inga bussar....
Vilken årstid är det nu? Vinter, med en aning vår

Anser du dig själv snygg? Ibland...
Har du varit kär?
Ja, absolut...

Är du kär nu? Definitivt

Är du en bra partner? Ja jag försöker så gott jag kan

Har någon varit otrogen mot dig? Ja...
Har någon varit otrogen mot någon, med dig? Nej
Har du varit otrogen? Nej
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Jag raggar aldrig, eller blir aldrig uppraggad nuförtiden
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja, vi är gifta liksom...

Vad åt du senast? Mariekex, på en promenad idag med döttrarna

Är du polare med grannarna? Nja några av dem iallafall.
Har du varit på ett party?
Japp
Har du varit utomlands? Ja
Var är dina syskon just nu? De är nog på jobbet alla tre.

Vilken tid gick du upp imorse? 07.30
Vad gjorde du kl 2 inatt? Sov

Vad är det första du gör på morgonen? Önskar att jag hade sovmorgon...
Vad ska du göra efter det här? Ropa in tjejerna och laga middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback