Födelsedag

Idag fyller Stora A 8 år. Herre Gud vad tiden går fort. Man tycker inte att det var så längesedan som man väntade på henne. Jag kom ihåg att det var väldigt varmt den sommaren. Man låg som en utslagen valross i skuggan och bara flämtade.

Idag blir det lite kalas för släkten, så tar vi barnkalas lite närmare skolstarten. Eller kalas och kalas. Jag tror Stora A har bestämt att hon ska ha tjejparty. Vad gör man på ett sådant??? Någon mer rutinerad mamma som vet?

Stora A fick ett par hett efterlängtade inlines och nu är hon ute och vinglar med dem, men det går förvånansvärt bra måste jag säga.

GRATTIS STORA A, MAMMAS GULLUNGE!!


Kommentarer
Postat av: Junitjej

8 år redan?!!! Jag vågar inte räkna tillbaka hur gamla vi var när du fick henne. Det påminner bara en hur gammal man är nu.

Postat av: Junitjej

Var med och delta i min tävling! Du kan vinna ett presentkort på 500:- i en valfri butik.

http://junitjejen.se/2008/august/vinn-ett-presentkort-1.aspx

Lycka till!

2008-08-05 @ 09:06:05
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback