Lyckad helg

Födelsedagskalasandet blev precis så lyckat som vi hade önskat. Presenten till min pappa blev väldigt uppskattad. Det roligaste av allt var att hans kompis, som han var tillsammans med jättemycket som ung och inte sett på 30 år, kom till kalaset. Det var riktigt roligt, även för mig, att se honom i verkligheten.

Min mamma hade gjort supergoda smörgåstårtor och till kaffet serverades det jordgubbstårta, även den hemmagjord. Allt var precis som det skulle på ett sommarkalas, till och med solen tittade fram.

Just nu sitter jag på jobbet, jag jobbar bara idag, torsdag och fredag, sedan är det SEMESTER!!!!

Har ni semester nu? Vad ska ni göra på semestern?

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Det låter som ett lyckat kalas!

Vi har precis kommit hem från 1,5 vecka i sommarstugan på Orust.

Postat av: Mia

har ingen semester :-( men jag har lite ledigt och då ska vi passa på att åka till Norge och hälsa på bror min :-)

Ha en fin dag!

Kram

2008-07-09 @ 11:43:18
URL: http://studentmamma.blogg.se/
Postat av: Emma

Sicket kalas! Låter härligt. Välkommen in och beskåda min/vår nya blogg! Jag länkar till den.

2008-07-09 @ 22:34:28
URL: http://korkek74.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback