Längesedan sist

Det var ju hur längesedan sen jag sist var här inne och skrev. Tro inte att jag har glömt er, men det är ju så mycket annat som drar.
Igår var Lilla A och jag lediga och eftersom solen var framme passade jag på att bara sitta och njuta av solen och våren. Lilla A gick omkring oh gnolade och grejade i lekstuga. Igår var en väldigt trivsam dag.

Igår kväll hade vårt bibliotek ordnat en inspirationskväll med temat scrapbooking. En väninna och jag gick dit och lät oss inspireras. Tyvärr var det väl kanske lite väl kort om tid, jag hade gärna suttit där ett par timmar till.

På söndagen var jag inbeordrad till att jobba. Det känns som om jag jobbar varje helg numera. Det är verkligen trist.


Kommentarer
Postat av: Nergårds-Emma

Hoppas du är ledig i helg. Det är så mycket man ska hinna med, speciellt nu på våren tycker jag.
Ha det så bra! Kram!

Postat av: Junitjej

Du skulle ha varit med här:
http://junitjej.blogg.se/1205011736_scraptrff.html
Då hade du kunnat scrappa från kl. 10.00-22.00! Jag var dock inte med hela tiden.

2008-03-09 @ 13:11:09
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback