Lyckad kväll!

Gårdagskvällen blev precis så lyckad som jag hade hoppats på. Jag och en annan tjej var hembjudna till en tredje tjej som bjöd på en fantastiskt god lasange. Vi fick träffa hennes underbara familj. Senast jag såg dem gick den minsta i blöjor, nu ska hon snart fylla 16 år! Snacka om att man kände sig gammal..........

 Vi pratade och pratade och pratade och det var som om alla år som förflutit sedan vi gick ut aldrig hade funnits! Vi fortsatte liksom där vi slutade för tolv år sedan. Vi skrattade hur mycket som helst.
Plötsligt var det midnatt och tiden hade bara flugit iväg.
Jag ser verkligen fram mot nästa gång vi träffas!


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag har länge funderat på om jag ska på bokmässan i helgen, men så besökte jag Pappersbiten i torsdags, så nu har jag bestämt mig för att INTE besöka scrapmässan. De pengar jag skulle ha lagt på inträde lade jag nu på scrappapper istället. Det hade annars varit väldigt kul att se dig på mässan. Kanske vi någon gång skulle kunna ses för att scrappa?!
Håll utkik efter Åsa (då Mattsson) imorgon (om du nu ska dit imorgon).
http://www.scrapsystrar.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback