Premiärdopp och piffning i badrummet.

Så äntligen är alla kablar dragna, alla rör ihopmokade, alla kakel- och klinkersbitar fastfogade, alla möblerna är ihopmonterade och badkaret har vi baxat på plats. Igår tog vi med oss stora plånboken till IKEA och köpte lite krukor, plastväxter och badrumtillbehör och idag håller vi på att sätta de sista sakerna på plats.

Två överlyckliga tjejer fick premiärbada och det glittrade av glädje i deras ögon. Det var nästan så att de inte trodde att det var sant.

Det tråkiga i kråksången är ju att min kamera är på lagning så jag kan inte dela med mig av härligheten, men jag lovar, så snart den är fixad kommer det bilder!

Kommentarer
Postat av: Hanna Aldén

Härligt att det är klart! Ser fram emot invigningsfesten =) Hoppas allt är bra med er.

Kram Hanna

2009-01-22 @ 17:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback