God morgon.

Godmorgon! Klockan är 13.38 och jag har precis gjort klart mina morgonritualer, ni vet duschat, borstat tänderna, ätit frukost.....

När jag har jobbat natt, har jag aldrig ro att ligga och sova mina åtta timmars skönhetssömn som man borde. Nej, redan efter fyra timmar börjar det krypa i kroppen och jag tycker att det är synd att sova bort hela dagen. Jag blir nog aldrig någon nattarbetare...

Tjejerna är på fritids/dagis. Jag tänkte hämta dem alldeles strax. Ska bara fundera ut vad vi ska ha till middag idag. Jag lutar åt smörstekt färsk makrillfilé med färskpotatis och stuvad spenat. Hmmm. Ja, det får det bli. Ska bara åka en sväng förbi fiskbilen....

Tycker ni om makrill?
image82

Kommentarer
Postat av: Emma

Älskar makrill!
Det låter klokt att du inte kommer att bli någon nattarbetare. Tror inte att det är bra för kroppen i längden. Och inte för själen heller :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback