Slappardag

Igår jobbade jag ett kvällspass. Det var hur mycket som helst att göra. 5 patienter fick jag under kvällen så det blev en hel del att göra. Varje patient ska skrivas in, det ska göras ett ankomstsamtal, journalpapper skall ordnas, patientuppgifter ska i ni 2 olika datasystem, mediciner ska läggas i deras medicinlåda, provsvar ska kollas, dropp ska hängas, sprutor ska ges.......jag var tvungen att jobba över i en timme, så jag var inte hemma förrän halv 12 i gårkväll.

Idag fyller min pappa år så vi ska hem till mina föräldrar på lite fika i eftermiddag. Annars har vi en härlig slappardag framför oss.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken bra pappa du har, som också fyller år idag!!

Postat av: Nergårds-Emma

Hoppas att ni haft det riktigt lugnt och skönt idag så du har fått ta igen dig lite.

2007-06-28 @ 18:50:27
URL: http://nergardsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback