Äntligen klar!

Nu har jag redovisat min examinationsuppgift och det gick nog ganska bra. Jag hade förberett mig med en powerpointpresentation och tekniken fungerade för en gångs skull. När jag pratar inför andra har jag en tendens att prata för fort, det kändes som om jag redovisade patientfallet i 110 knyck! När jag väl satte mig på min plats kom jag på att jag inte hade sett om det var någon som hade någon fråga, i och för sig hade de väl inte fått en syl i vädret men ändå....Det är i allafall skönt att det är klart och inlämnat så nu står allt i Guds händer, eller i alla fall i universitetets........När jag lyssnade på de andra insåg jag hur mycket jag hade glömt, eller inte tagit med. ÅHH prestationångest!!!!

Mötet med chefen blev aldrig av igår eftersom det var magsjuka på jobbet. jag var där uppe en snabb sväng i morse. Dörren in till avdelningen var låst och på dörren satt det en stor lapp MAGSJUKA!
....och jag som skall jobba imorgon
Scared 2

Kommentarer
Postat av: Emma

Huvva! Hoppas du klarar dig från magsjukan. Grattis till redovisningen. Och en liten känga till prestationsångesten: Man kan ju alltid göra allting bättre. Den verkliga konsten är att vara nöjd, precis som det är :-)

Postat av: Junitjej

Jag fick en tår i ögat, när jag läste här:

http://alfons.blogg.se

2007-03-06 @ 19:02:18
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Emma

Du är utmanad. Kolla in hos mig så får du se!

2007-03-06 @ 22:12:48
URL: http://emmalexa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback