Godkänd!

Min kursledare för utbildningen ringe och talade om att semineriet imorgon är inställt, så i morgon fick jag plötsligt en ledig dag. Undrar vad jag skall göra med den...?Semineriet var inställt pga att kursledaren var sjuk, så det var faktiskt synd om henne.

Hon talade också om att hon var mycket nöjd med min studieuppgift och att den var godkänd. Det känns himla skönt, nu har jag den ur världen. Alla böcker, artiklar och utdrag som jag har haft till den uppgiften arkiverar jag härmed längst ner i källaren..TJOHOO

Har precis duschat efter ett power-yogapass i kväll. Det var ett jobbit men härligt pass. Nu skall jag gå och lägga mig och titta på ett avsnitt av "Supernatrual".

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis! Vad skönt.

Postat av: Junitjej

Nu kommer fröken, det heter "seminAriet". Är redan arbetsskadad.

2007-03-13 @ 21:07:41
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Patricia

Ja det vet jag. Jag vet inte vad jag har gjort där, förmodligen tänkt i förväg. Ibland slinter jag på tangenterna. Men tack för påpekandet, jag ser ju själv hur tokigt det ser ut. Ibland skriver jag alldeles för fort.

2007-03-13 @ 21:59:35
URL: http://patricia74.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback