Rolig måndag!



Idag ska jag göra så många roliga saker........INTE! Jag skall till tandläkaren och till bilbesiktningen. Jag gruvar mig hemskt inför bilbesiktningen. Förra året fick jag körförbund eftersom en fjäder var av. Så där stod jag med två barn mitt ute i nåt industriområde med dåliga kommunala förbindelser och kom ingen vart! Jag frågade besiktningsmänniskan (som för övrigt var en tjej) om jag inte ens kunde köra bilen till min verkstad som bara låg några km bort, men ICKE, det gick inte. Hon var benhård. Som tur var kunde min svärfar hämta mig och tjejerna efter en stund. Men det var förra året det
Så idag gå jag in med den föreställningen att det blir körförbud idag med. Jag har redan förvarnat J att han får hämta mig ca kl 12.00.

Något som är positivt idag är att jag ska köra ett power-yoga pass ikväll. Det ser jag fram mot i allafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback