Gammal vänskap

Härom dagen sprang jag på en gammal vän men det var inte läge att prata just då. Idag ringde hon mig!
Det var hur kul som helst. Trots att de gått flera år sedan vi pratade sist kändes det som om vi bara fortsatte där vi slutade.
Jag vet inte varför vi slutade träffas. Våra liv kanske tog olika vägar och vi befann oss på olika stadier i livet. Jag fick barn ett par år tidigare än henne, det har nog haft en viss del i det.

Det var fantastiskt att prata med henne igen. Vi satt och pratade i över 1,5 timme om precis allt och när vi slutade bestämde vi att snart höras av igen.


Kommentarer
Postat av: Anna

Det är väl sant det som ordspråket säger: Gammal vänskap rostar aldrig!! Hoppas ni fortsätter att hålla kontakten. Ha en bra kväll på jobbet!
Kram Anna.

Postat av: Nergårds-Emma

Vad kul! Det där med barn har satt en del käppar i hjulet för mig och mina vänner också. Jag hittade min gamla bästis genom Facebook för några dagar sedan. Och nu när hon blivit styvmamma är hon intresserad av att ha kontakt igen :-) Men jag blev bara jätteglad för jag har saknat henne.

2007-10-05 @ 18:56:05
URL: http://nergardsemma.blogg.se
Postat av: Karin/theasrum

Tävling hos mig!

2007-10-07 @ 10:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback