Grå söndag!

Fy vilken grå och blåsig söndag det har varit idag. Tjejerna var ute en stund mitt på dagen, men de tröttnade ganska snart eftersom de höll på att blåsa bort........

Dagens projekt har varit en halloween-pumpa och lite julkortspysslande. Pumpan blev jättefin men tyvärr kunde vi inte tända den eftersom det både regnade och blåste in i den så ljuset slocknade.

Julkortspysslandet går riktigt bra. Jag har hittills gjort 10-12 stycken och fortfarande har jag lyckats göra de olika.

Nu ska vi snart mumsa på scones som maken precis har gjort. Ha en mysig söndagkväll!
http://www.freeworldgroup.com.au/games2/halloweenimages/halloween.gif

Bild från internet.

Kommentarer
Postat av: Amlon

Vad duktig du är som pysslar julkort redan! Hoppas du visar resultatet! :)

Postat av: Nergårds-Emma

Åh, nu blir jag sugen på Scones! Kul med pyssel också. Kram!

2007-10-30 @ 15:02:10
URL: http://nergardsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback