Mors dag

Javisst blev jag uppvaktad idag. Eftersom maken är bortrest (roar sig i Båstad) tog tjejerna saken i egna händer. Efter några försynta förfrågningar vad jag kunde tänkas vara sugen på till frukost fixade de både te och knäckemackor. Därtill får vi lägga till ett mariekex och ett ballerinakex med apelsin-nougat. Är det mors dag så är det, fest hela dagen lång =).

Jag gjorde ett kort till min mamma, men hann tyvärr inte fixa något till svärmor. Jag frågade maken lite försynt om inte han kunde fixa ett själv, men då började han prata om annat......

Så här blev mitt:






- Ljusgrönt kort från Wettergrens
- Svart papper stansat med Fiskars kantstans
- Grön cardstock
- Grönrutigt papper, jag tror det kommer från Panduro
-Stämpelmotiv från Panduro
- Vita blr med brads
- Rosa blomma från Panduro
- Pärlor på tråd från Panduro
- Metalltrådsspiraler
- Text utskrivet från datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback