Cirkus Skratt

Igår var vi på Cirkus Skratt tillsammas med svärmor och barnens kusin med föräldrar. Det var en trevlig föreställning. Där fanns clower, hästar och balansaktörer. Trapetsen tycker jag är läskigast. Tjejen slängde sig handlöst ut från traetsen och fångade upp den med hälarna. Jag får hjärtat i halsgropen och vågar inte titta.

Mot slutet uppträdde ett par där mannen var 157 cm lång och kvinnan var 202 cm. Maken till lång kvinna!! Jag var tvungen att gå ut på nätet och kolla upp om det verkligen var en kvinna. Vi hade nämligen en diskussion där jag hävdade bestämt att det måste vara en man, men jag fick ge med mig. Klicka på länken så får ni se!

Hur kan man bara bli så lång?

Bakom oss satt det en man som drack öl under hela föreställningen. Han började sedan att skämma ut sig och han var på väg in i manegen innan vakterna kunde kleda ut honom. Jag tyckte så synd om hans dotter. Jag vet att alkoholism är en sjukdom, men kan man inte, för sin dotters skull åtminstone, försöka vara nykter medan de är på cirkus?
image22


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback