Scrapbooking-mässa

Idag var jag och min stora tjej på Scrapbooking-mässa. Åhhhh vad det kliade i fingrarna! Vill ha, vill ha, vill ha sa jag. Vill ha, vill ha, vill ha sade stora A. Vi är lika pysselintresserade och vi bara älskar stansar, stämplar och glitter! Vi var där med två av stora A's klasskompisar och deras mammor. Vi hade en himla trevlig dag!

Jag kom hem med två stansar, ett bakgrundspapper som Stora A ville ha, ett antal omonterade stämplar och två stämpeldynor. Nu vill jag bara testa allt!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag var också på mässan igår!!
Jag köpte inga stämplar, men däremot scrapbookingpapper och dekorationer.
Jag scrappar foton och det är sååå
kul. Jag märker själv att jag fotar
betydligt mer nu än förr. Jag hade
inte fotograferat höstlöv om jag inte
hade sysslat med scrapbooking. Det är så
kul att man kan göra något med sina kort.

Postat av: Junitjej

Snart beger jag mig tillsammans med min sambo till Paris. Vi ska fira våren där. Ha det så bra! KRAM!

2007-04-02 @ 10:29:14
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Patricia

Jag håller på att göra var sitt album till tjejerna. Det vill till att få de unika och spegla deras personlighet.

2007-04-02 @ 11:28:15
URL: http://patricia74.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback