4 arbetsdagar kvar!!

Sitter på jobbet just nu och räknar ner dagarna tills semestern. Har kommit fram till att jag jobbar endast 4 dagar till, denna dagen inräknad.
Det känns skönt att gå på semester nu, det känns att det behövs. Fem långa veckor ligger snart framför mig.

I kväll ska jag avsluta min present till pappa. Jag har levt med den varje ledig stund. Det har har hållit på med är ett album över hans liv. Gamla kort har rotats fram och jag har pratat och luskat med bla hans syster. Det har varit jättekul att göra detta.

Kommentarer
Postat av: Amlon

Vilken kul present till din pappa! :)

Postat av: mumien

Den var jättefin och uppskattad

2008-06-29 @ 19:32:53
Postat av: Emma

Vilken härlig presentidé!! Nu har du semester har jag egenhändigt räknat ut :-) Hoppas du njuter!

2008-07-02 @ 10:20:56
URL: http://korkek74.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback