Uppdatering

Ja, jag lever, fast i min egna lilla värld. Varje ledig stund (nästan) går åt till att fixa med min pappas present. jag tror inte att han är inne och läser, men jag tar inga risker. Jag får be om att få återkomma till detta.

Midsommaraftonen firades hemma med goda vänner. Efter mycket velande fram och tillbaka bestämde vi oss för att sitta inne och äta midsommarlunchen. Efter lunchen gick vi en tipspromenad runt vårt område, det gällde ju att passa på mellan skurarna. Dans kring midsommarstången och grillning på kvällen hör liksom också till.

Hoppas att ni också hade en trevlig midsommar! Imorgon är det arbete som gäller igen och jag som nästan mentalt har gått på semester........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback