Trivsamt på jobbet.

Sitter och jobbar här ikväll. Det är lugnt och trivsamt *tar i trä* och jag har trevliga människor runt omkring mig. Jag trivs så himla bra på mitt jobb, och skulle inte vilja byta bort det för allt i världen.

Samtalsämnet är ju naturligtvis den kommande strejken. Jag ska jobba tre helger i rad nu, så denna strejk kom alldeles precis lagom ;-). Nej, skämt å sido. Hoppas att allt ordnar sig och att parterna kommer överens så vi slipper att gå ut i strejk.

Trivs du på ditt jobb?


Kommentarer
Postat av: mumien

Tack för det jättefina morsdagskortet

2008-05-23 @ 21:08:54
Postat av: Amlon

Jag trivs väldigt bra, just nu. Men jag är ganska mycket upp och ner hur jag trivs. Mycket beror ju på vårdtygnden. Men på det stora hela trivs jag. Min jobbarkompisar är guld värda!



Ha en bra kväll!

2008-05-25 @ 20:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback