Arg, arg, arg!

I tisdags morse när jag klev ut på altanen, tyckte jag att det såg väldigt tomt ut. Först fattade jag inte vad det var, men sedan såg jag: våra rottingmöbler var borta!

- Har du flyttat på möblerna? frågade jag maken.

-Öhh, va? (Klockan va 05.45, så något mer intelligent svar kunde jag nog inte förvänta mig).

- De är borta, sa jag.

- Öhh, vilka då?

- Alla våra rottingmöbler.

- Öhh, allihop??

Det visade sig att vi hade haft påhälsning av tjuvar, som helt fräckt hade varit och klampat runt på vår altan ca 5 m från vårt sovrum. För att få med sig möblerna måste de ha haft en släpkärra, eller skåpbil eller liknande och lastat på.

Jodå, jag har polisanmält det, men hur stor är chansen att vi får tillbaka dem?

Så nu sitter vi med en uppsättning dynor som inte passar till någon soffgrupp. Jag har god lust att ställa ut de på altanen och skriva en stor skylt:  NI KAN LIKA GÄRNA TA DESSA MED, VI HAR JU INGEN ANVÄNDNING FÖR DEM LÄNGRE!!


Ett minne blott

Kommentarer
Postat av: Amlon

Men åååååh, vad trökigt! Idiotos!

Postat av: Carin

Hur fan kan folk med???

Ang. mitt scrap paket så har jag inte hunnit ta några bilder ännu men det är ca 4,5kg grejor.

Priset är 1000:- för allt. Är du fortfarande intresserad att kika så mailar jag bilderna nån gång i nästa vecka....inget köptvång, det är gratis att kika ;)

Ha en finfin kväll.

2009-07-26 @ 20:04:26
URL: http://cojjoj.blogg.se/
Postat av: Karin/Rosa maränger

Nämen fyy vad tråkigt. Vad förbannad man blir =(=(.

2009-07-27 @ 12:52:36
URL: http://rosamaranger.blogg.se/
Postat av: Ullen

Vilka idioter! Snygga möbler och snygg altan!

2009-09-01 @ 12:10:13
URL: http://ulrikaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback