Sjuka människor

Emmalexa gjorde en kommentar i min blogg under inlägget "Premiärbad" Där talade hon om att en annan mamma hade lagt ut en bild av sin sjuårige son. Denna bilden genererade i flest sökningar på hennes blogg. Jag har inte ord för vad jag anser om dessa människor som ser oskyldiga barn som något annat än barn.

Jag tog bort bilden från bloggen eftersom jag kände det obehagligt att ha dem ute till allmän beskådan...Det är väl sjukt?

Tack Emmalexa för att du gjorde mig uppmärksam.

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är så sjukt och man blir så himla ledsen. Världen är konstig på vissa sätt.
Kram Emma

Postat av: Nergårds-Emma

Fy, vad rubbat! Jag har slutat att lägga ut bilder på mina barn eftersom jag fick så ont i magen efteråt. Folk är sjuka.

2007-04-20 @ 19:04:32
URL: http://nergardsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback