Bröllopsdag

Idag firar min man och jag 8 år som gifta! Jag kan inte fatta att vi har varit gifta så länge. För att inte tala om hur länge vi har varit tillsammans........Hm........Hm..*tänker och räknar*.....16 år.
GUUD vad gammal jag är.

Jag hade ställt fram 3 rosa rosor till honom på bordet i morse och jag fick en jättefin bukett av honom. Nu luktar hela huset som en blomsteraffär. Hans bukett till mig var mycket större men som han sa: "Jag måste ju kompensera alla gånger jag glömt......" Det här med datum, födelsedagar och kom-ihåg-saker är inte hans starka sida..... Vi ska inte fira något idag. Mina föräldrar ska ta tjejerna till helgen och då tänkte vi gå ut och äta + bio på fredag och ha kräftskiva på lördag.

http://www.blomera.se/bilder/rosor4.jpg

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis till er!

2007-08-28 @ 22:57:04
Postat av: Nergårds-Emma

Grattis ett par dagar i efterskott! Vad kul att ni kom ihåg det och köpte fina blommor.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback