Dagens program

Idag ska "skördetröskan" tas fram. Gräsklippning igen. Jag kan inte begripa hur fort gräset växer egentligen! Växer det bara för att jä-las med mig?

Tro det eller ej men igår var jag ute och sprang.....Maken och jag har nu börjat vårt nya liv efter semestern. De överflödiga kilona ska bort. Och eftersom han var ute och sprang igår så kunde ju inte jag vara sämre. Vi sprang runt området, en sträcka på ca 2,5 km, det får räcka till en början.

Idag blir det även klippning hos grannen som har salong i sin källare. Hon är jätteduktig och så brukar det bli en del skvaller om området samtidigt........

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis till att ha varit ute och sprungit! Jag försöker också hålla igång - men det är inte lätt för mig att få någon kontinuitet i det. Men bättre någon gång då och då än inte alls. Semestern verkar ha märklig effekt på kilona... Som min moster sade när vi varit hos dem i två veckor på Gotland och ätit och druckit gott hela tiden: "Det är något fel på vågen..."

Postat av: Junitjej

Nu blev jag nästan sugen på att ta en joggingrunda jag också. Ska fundera mer på det. Hur lång tid sprang du på?

2007-08-14 @ 18:08:31
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Patricia

Tiden vill jag inte avslöja, jag är hur otränad som helst. Enda fördelen med att det tog lång tid är att det bara kan ta kortare och kortare tid.....

2007-08-15 @ 11:03:49
URL: http://patricia74.blogg.se
Postat av: Nergårds-Emma

Oj, vad duktigt! Jag kan inte jogga, för mig blir det bara snabba promenader.

2007-08-15 @ 21:08:55
URL: http://nergardsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback