Träningsvärk!

Jag har träningsvärk i benen och i magen. Igår var tjejerna och jag ute och plockade svamp. Vi var ute och gick i över 1 timme. På kvällen sprang jag 2,5 km igen. Det duggregnade men det var bara härligt. Man känner sig så duktig när man väl kommer hem, men det är dödens tråkigt att springa. Jag tänkte även försöka komma igång med power-yogan jag höll på med i våras. Måste bara ner till gymmet och hämta ett schema.

Idag är Lilla A och jag lediga. Stora A går i skolan till 13.10. I eftermiddag åker vi kanske iväg till badhuset. Nu när hösten står för dörren är det skönt att återuppta de där mysiga sakerna igen, såsom fredagsbad och thaimat.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tjenare! Gud vad du är duktig!! Jag tycker det är skitjobbigt att springa, går hellre en lång promenad. Vi brukar oxå bada på fredagar och äta tacos ;-). Ha en trevlig helg. Kramisar Anna

Postat av: Junitjej

Visst är det gôtt att återuppta mysiga rutiner?

2007-08-25 @ 09:57:40
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback