Läggdags

Idag har det varit skolan och statistik för hela slanten. Eftersom vi hade lämnat de idiotiska formlerna och höll på att mata in data i ett dataprogram kände jag mig mer hemma och säker.

Svärfar hämtade tjejerna på skolan och dagis idag så maken och jag kunde shoppa julklappar. Vi spenderade mesta tiden inne på Toys'r'us.
Vilken jätteleksaksaffär! Det var helt galet. Tänk om vi skulle släppa in tjejerna där, man hade fått gråa hår för mindre. Nu är de mesta julklapparna klara till tjejerna. Det är bara lite roliga småsaker kvar till dem. Jag hade tänkt att köpa lite kläder och hårspray med glitter eller färg.

Är det någon av läsarna som vet var man köper hårspraysglitter?

Nu ska jag skutta i bingen. Natti, natti.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag såg hårsprayglitter på HM. Både guld och silver fanns.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback