MRL

Igår körde jag ett Mage-Rumpa-Lår pass på Sportlife. Jäklans!

Jag höll på att få krupp på ledaren som naturligtvis var en liten ärtig tjej i 25-årsåldern. Det var tjo och tjim och till råga på allt så ville hon att vi skulle sjunga med i låtarna. SJUNGA???? Är hon galen? Jag kunde ju knappt andas.....

Den ena rörelsen var krångligare än den andra och när man till slut fick kläm på rörelsen, så BYTTE HON. Jag höll på att snubbla på den där step-upbrädan och trassla in mig i gummisnoddarna. Ja man kan väl säga att jag gjorde succé.

Men det var himla skönt också att röra lite på gäddhänget som ledaren sa (som om hon hade något....) och man fick ny kraft och energi efteråt.

Idag mår jag hur bra som helst, men mina jobbarkompisar sade: vänta du bara tills i morgon........

Kommentarer
Postat av: Mia

Haha känner igen det där alltför väl!! Det blir faktiskt som värst ett par dagar efter!
ha en bra dag
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback