Söndagens planer

Maken är uppe på taket som vanligt och jag sitter framför datorn som vanligt.......

I eftermiddag blir det middag hos svärmor och hennes sambo. De fuskisarna ska åka till Thailand över julen så därför ska vi fira lite "förjul" med de idag.

Vi kommer att göra en julklappslek. Varje vuxen person har köpt tre julklappar av det sammanlagda värdet 150 kronor. Dessa klappar ska vi sedan slå tärning om och se vem som får vilket paket. Vi slår tärning under en viss tid och när klapparna har tagit slut från bordet får vi lov att tjuva från varandra tills klockan ringer.

Det ska bli kul. Jag har köpt så himla bra klappar så jag tänkte sikta in mig på mina egna!


image170

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Snygga paket!!
Vilken kul julklappslek!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback