Bästa stunden på dagen.

ÅHHH jag blir så arg. Jag hade skrivit ett vädigt fyndigt inlägg som bara försvann!!! Nu måste jag skriva om allt igen...

Den bästa stunden på dagen är NU. Nu är det nämligen läggdags och min goa säng väntar. Det skall bli riktigt skönt att krypa ner under täcket medan det blåser och snöstormar på utsidan.

Ville bara skicka iväg ett tack till Emma som lade ut en allmän förfrågan om pysseltips till barnkalas. Artefact tipade mig om:

- Smycken av cernitlera. Har en del cernitlera hemma som jag inte har plockat fram på år och dar

http://www.skapligtenkelt.se/cernitnyckelring.jpg


- Barnen skall göra sin egen partyhatt


Sedan kom jag själv på följande pyssel:
Man köper billiga ramar på IKEA (typ 3 st för 15 kronor) och låter barnen dekorera dem. Sen tar man kort på varje barn som man sedan ramar in i deras egen ram. Det var väl fiffigt???


Nu skall jag bara kolla in min brors blogg. Han har nämligen blivit bloggsmittad av mig :-)

Välkommen in du också!

Kommentarer
Postat av: Emma

Men vilka bra pyssel! Kul att du fick så bra tips. Men din egen idé var ju suverän. Skall minnas den till framtiden :-) Nu skall jag sticka in på din brors blogg. Idag har varit en fullkomlig verklighetsflykt = bloggdag. Plugga?????? Vad är det????

2007-02-21 @ 23:48:40
Postat av: art[e]fact

Vad kul att du fick lite tips! Det där med ramarna var ju kanon!! Jag säger som Emma; det ska jag komma ihåg till framtiden :-)

Bloggsmittan är en emidemi!! ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback